Proizvod nije dodan
Proizvod uspješno dodan
Proizvod uspješno dodan (zaliha proizvoda je ograničena)

Ukupan iznos: 0,00 EUR

Dostava za HR: 0,00 EUR

Broj artikala u košarici: 0

Pregled košarice Dovrši kupovinu

Benchmarking u strategiji marketinga

Ekonomija

Delić, Nataša Renko, Nataša Škrtić, Marica

Benchmarking u strategiji marketinga

006528

Mate

Zagreb

1999

19×23,5

tvrdi

293

hrvatski

18,00 EUR

14,40 EUR

Štedite: 3,60 EUR (20%)

U knjizi se govori o najboljoj metodi za poboljšanje konkurentskog položaja gospodarskih i izvangospodarskih subjekata te učinkovitosti zadovoljenja potreba korisnika. Upučena je svima koji žele razumijeti razloge zašto se danas sve veći broj kompanija u svijetu okreće benchmarkingu. Knjižarska cijena je bila 36,23 eura. DOSTUPNO PREKO INTERNETSKE PRODAJE ODMAH, U DUĆANU U ROKU OD 24 SATA.

U košarici: 0

Dodaj u košaricu