Proizvod nije dodan
Proizvod uspješno dodan
Proizvod uspješno dodan (zaliha proizvoda je ograničena)

Ukupan iznos: 0,00 kn

Dostava za HR: 0,00 kn

Broj artikala u košarici: 0

Pregled košarice Dovrši kupovinu

Benchmarking u strategiji marketinga

Ekonomija

Renko, Nataša - Delić, Nataša - Škrtić, Marica

Benchmarking u strategiji marketinga

006528

Mate

Zagreb

1999

19×23,5

meki

293

hrvatski

120,00 kn

U knjizi se govori o najboljoj metodi za poboljšanje konkurentskog položaja gospodarskih i izvangospodarskih subjekata te učinkovitosti zadovoljenja potreba korisnika. Upučena je svima koji žele razumijeti razloge zašto se danas sve veći broj kompanija u svijetu okreće benchmarkingu. DOSTUPNO PREKO INTERNETSKE PRODAJE ODMAH, U DUĆANU U ROKU OD 24 SATA.

U košarici: 0

Dodaj u košaricu